فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی:

تنها راه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان توجه به فرهنگ بسیج است 

سردار فرجی گفت: امروزه نیازمند احیا و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تفکر بسیجی در بدنه جامعه هستید و تنها راه تولید بهتر و بیشتر و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در بخش اقتصادی توجه به فرهنگ بسیج است.
کد خبر: ۶۵۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 16March 2024

تنها راه تولید بهتر و بیشتر و خنثی سازی توطئه های دشمنان در بخش اقتصادی توجه به فرهنگ بسیج است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در گردهمایی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان شیروان اظهار داشت: بسیج به عنوان خادم مردم در همه‌ی عرصه‌ها‌ی مورد نیاز حضور میدانی و جهادی دارد.

وی ادامه داد: بسیج در تمامی سنگر‌های دفاع، برقراری و پایداری نظم و امنیت، پشتوانه مستحکم بوده و در حوادث اخیر نیز همگام با خادمان مردم خوش درخشیده است و فرماندهان پایگاه‌های بسیج در سطح همه محلات و روستا‌ها به عنوان نماینده سپاه و بسیج در زمینه‌های متعدد خدماتی اجتماعی و رفع مشکلات منطقه استحفاظی خود در کنار مسئولین اجرایی خواهند بود.
 
فرجی متذکر شد: امروزه نیازمند احیا و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تفکر بسیجی در بدنه جامعه هستید و تنها راه تولید بهتر و بیشتر و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در بخش اقتصادی توجه به فرهنگ بسیج است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها